Cumparaturi online sau telefonice: 021 256.29.81!
Livrare la domiciliu!
  Va rugam sa va autentificati sau sa va creati un cont nou gratuit!
Cutii Vin Distilate naturale din fructe cadouri, magazin, virtual, vanzari, on-line
    Home     Angajari     Despre noi     Parerile clientilor     Video     Banner exchange     Parteneri     Contact
Cos  Cosul tau este gol!
Orar ridicare comenzi de la SEDIUL NOSTRU: L-V 11-12 si 15-16.30. Vezi aici HARTA!

FAQ



1. Cum puteti cumpara produse de pe site-ul nostru?
Pentru a putea face cumparaturi in magazinul nostru virtual, trebuie sa fiti inregistrat in baza noastra de date si in acelasi timp sa fiti autentificat pe site (logat).
Va puteti inregista folosind optiunea "creaza cont nou gratuit" situata in partea dreapta superioara a ecranului, completand formularul cu datele Dvs. in dreptul fiecarui camp marcat cu *.
Odata inregistrat in baza noastra de date, pentru a putea comanda efectiv, trebuie sa va logati, folosind butonul "va rugam sa va autentificati", situat in partea dreapta superioara a ecranului.

2. Nu pot finaliza comanda. Cum procedez?
Asigurati-va ca valoarea cosului Dvs de cumparaturi este de minim 50 RON inclusiv TVA, aceasta fiind comanda minima livrabila.

3.Pot sa aman expedierea comenzii?
Da. Comunicati-ne in ce zi doriti sa primiti comanda dumneavoastra in fereastra "Observatii"  si noi, in functie de adresa de livrare, vom calcula data expedierii.

4. Cum pot sa modific informatiile din contul meu?
Logati-va (autentificati-va) cu numele de utilizator si parola dumneavoastra si apasati link-ul "Setari Cont", situat in partea dreapta superioara a ecranului, apoi modificati campurile pe care doriti sa le schimbati, iar in final apasati butonul "Salveaza modificarile" situat in partea de jos a paginii.

5. CutiiVin.ro ofera asistenta in timp real?
Da. Oferim asistenta live telefonic (la TelVerde 0800 140 840 - nr. gratuit, apelabil doar din reteaua Romtelecom, sau la nr. de telefon 021 256 29 81) sau raspunsuri la problemele dumneavoastra in timpi extrem de mici prin e-mail.

6. Pot trimite un cadou la o alta adresa?
Da. In momentul in care finalizati comanda aveti posibilitatea de a indica o alta adresa de livrare.
In acest caz comanda trebuie achitata in avans fie prin OP/Foaie de varsamant, fie prin plata electronica: prin PayPal sau plata cu cardul (ePayment).

7. Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Cum procedez?
Telefonati-ne. Sau daca nu este urgent, scrieti-ne folosind formularul de Contact.